expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Thursday, March 17, 2016

Jam tangan Polo kembali selepas 3 tahun jadi hantaran perkahwinan

Salam.. Huhu siapa kat sini dah kahwin bertahun-tahun lepas tu baru nak guna hantaran yang tersimpan sekian lama? Maybe ada kot. Macam saya lah. Hehe.. hari tu kemas-kemas rumah terjumpa sepasang jam tangan Polo ni. Hadiah hantaran perkahwinan kami. Saya ni bukan penggemar jam tangan sebab tu lepas dah hampir 3 tahun kahwin baru terdetik di hati nak pakai. Kalau tak, tersimpan gitu je. Dah jumpa ni kami pun pakailah. Ada elemen sentimental value juga. huhu. Thanks husband bagi hadiah jam ni. Walaupun isterimu ini tak displin pun pakai jam ni. hehe. Kadang terlupa juga. Ngeeee...

Yang uniknya walaupun dah dekat 3 tahun jam tangan masih berfungsi dengan baik. Bateri pun tak kong. Tapi tetap gi tukar juga bateri sebab dah lama sangat tersimpan. 



Misya : Hargailah setiap detik alam perkahwinan.

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...