expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Friday, August 26, 2016

Berkain batik sambil merempit di pagi Jumaat!

Salam Jumaat semua.. Alhamdulillah sampai lagi usia kita di Jumaat penuh barakah ni. Tapi jangan jadi macam akak ni pagi-pagi Jumaat dah merempit! Siap wheely (betul ke ejaan dia?) bagai lagi tuh! haha. Baik-baik kak tak memasal terangkat kain batik tu. Ikan tak dapat, apa pun tak dapat. 'Mendapat' benda lain pula. Don't worry ikan takkan habis punya kat pasar tu sampai nak kena merempit ke pasar. hehehe. Siapa la punya koje ni ya snap gambar gini. Entah-entah lelaki kot pakai macam perempuan. Ataupun gambar edit semata-mata. Haha. Apa-apa pun Salam Jumaat buat semua. Yang lelaki jangan lupa solat Jumaat nanti. ;) Orait take care..



Misya : Excited nak weekend.

2 comments :

Hani Fadhlina Abdul Rahman said... Reply To This Comment

Sape lah yg rajin pi snap gambar tu ... Hehehe ...

Cik Yaya said... Reply To This Comment

salam Jumaat ci aimi..
yaya singgh sini sat.. ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...