Berkain batik sambil merempit di pagi Jumaat!

Salam Jumaat semua.. Alhamdulillah sampai lagi usia kita di Jumaat penuh barakah ni. Tapi jangan jadi macam akak ni pagi-pagi Jumaat dah merempit! Siap wheely (betul ke ejaan dia?) bagai lagi tuh! haha. Baik-baik kak tak memasal terangkat kain batik tu. Ikan tak dapat, apa pun tak dapat. 'Mendapat' benda lain pula. Don't worry ikan takkan habis punya kat pasar tu sampai nak kena merempit ke pasar. hehehe. Siapa la punya koje ni ya snap gambar gini. Entah-entah lelaki kot pakai macam perempuan. Ataupun gambar edit semata-mata. Haha. Apa-apa pun Salam Jumaat buat semua. Yang lelaki jangan lupa solat Jumaat nanti. ;) Orait take care..



Misya : Excited nak weekend.

Comments

  1. Sape lah yg rajin pi snap gambar tu ... Hehehe ...

    ReplyDelete
  2. salam Jumaat ci aimi..
    yaya singgh sini sat.. ^_^

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Popular Posts