expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Wednesday, August 17, 2016

Konsep MRT banyak membantu menyembuhkan pelbagai penyakit!

Salam. Ramai yang bertanya pada saya tentang kehebatan produk suplemen keluaran Elken. Alhamdulillah selama 20 tahun kewujudan Elken, belum pernah lagi orang complaint/ condemn tentang produk Elken terutamanya produk-produk suplemen. Macam mana produk suplemen Elken boleh menjadi sebegitu hebat dan banyak testimoni terhasil di seluruh dunia? Sebabnya adalah konsep MRT yang dibawakan dalam setiap produk menyebabkan keberkesanan produk berada pada tahap paling maksimum. MRT? Bukan sistem tren yang tengah bina tu tau. Huhu. Ia adalah Molecule Renewal Therapy (MRT) di mana ia adalah salah satu teknik merawat penyakit/masalah dalaman badan selain daripada menggunakan kaedah magnetik atau elektrik (biasa orang beli loket / kalung yang diperbuat daripada batu gunung berapi). MRT ni senang sebab ianya melalui pemakanan kita sahaja. Jom view dengan lebih dekat.

Kita boleh pilih nak sihat mahupun sakit sebenarnya melalui kaedah pemakanan kita. Tapi makanan kita tak mampu nak kawal seluruh sistem tubuh. So kita memerlukan 1 booster bagi memastikan setiap sistem tubuh berjalan dengan lancar. Fungsi MRT adalah membantu merawat penyakit sehingga ke akar umbi iaitu sel. Bila sel-sel badan sihat maka ia akan membentuk tisu yang sihat. Tisu-tisu ni tadi akan membentuk organ-organ yang bergabung menjadi beberapa sistem dalam badan. Bayangkan kalau dari sel pun tak sihat, sebab tu badan pun jadi tak sihat. If makan ubat doktor sekalipun, fungsinya hanya menahan sakit dan sukar menembusi penyakit sehingga ke peringkat paling asas iaitu sel. Sel sihat = Badan sihat. InsyaAllah..

Ini antara rangkaian produk MRT yang perlu diambil mengikut langkah. Langkah 1 dibulatkan Spirulina kerana itu adalah keperluan pemakanan paling asas dalam hierarki konsep MRT. Ibarat jigsaw puzzle yang menutup kebocoran nutrisi/zat makanan yang kita tak ambil dari makanan. Bila zat makanan mencukupi, sel-sel badan memerlukan oksigen barulah dia boleh bekerja dengan baik. At the same time badan akan menghasilkan toksik dan kotoran malah lemak berlebihan, so kenalah ambil Lactose / Win Tea bagi menyingkirkan benda-benda tak diperlukan dalam tubuh. Lepas 3 langkah ni dah complete, bolehlah ambil suplemen MRT tambahan untuk melengkapkan dan membantu mencegah/merawat penyakit-penyakit lain.


Ini juga adalah ringkasan kepada konsep MRT. Cer tengok benda 1st sekali sebenarnya adalah pengambilan air yang bersih dan tulen. If makan ubat / suplemen yang bagus dan mahal sekalipun tapi masih minum air sakit/ tak tulen, its nothing! Huhu.. Combination konsep MRT ni sangat hebat dan setiap produk mempunyai pakar masing-masing dan ada di antaranya merupakan pemenang Anugerah Nobel. 


Yang paling penting kos rawatan penyakit melalui konsep MRT adalah jauh lebih murah berbanding kos rawatan lain. Sebab tu bila orang tanya saya why produk MRT agak tinggi harganya banding suplemen lain, inilah yang saya terangkan pada mereka. Compare dengan kos rawatan seperti dialisis, kemoterapi, pembedahan dan sebagainya, konsep MRT jauh-jauh lebih murah. Ada juga yang tanya kena makan semua produk ni ke? Tidaklah begitu. It depends pada tahap kesihatan seseorang. Kalau dah kritikal, then memang kena ambil dalam amaun yang banyak dan melibatkan beberapa jenis produk. Konsep MRT bukan magic yang hanya makan 1 produk boleh sembuh macam-macam jenis penyakit. If ada produk di luar sana begitu, itu adalah penipuan yang besar. Berhati-hatilah sebab banyak produk di luar sana tanpa kelulusan sah dari KKM pun berleluasa dijual sebab nak test market. Orang pun beli sebab murah! Ubahlah mind set anda if anda nak kesihatan yang terbaik untuk diri dan keluarga.:)

Info lanjut boleh roger saya personal health consultant anda di 016-9561764. =)

Misya : Tiada penyakit yang tiada penawar kecuali mati.

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...