Nak jadi madu kena rela mati lepas kahwin?

Salam. hehe.. Tengahari gini agak mengantuk. Plus dah kenyang lepas lunch lagilah berat je mata ni. Terbaca 1 posting kat facebook, terhibur juga. :)


Haha deep jawapan si perempuan tu. Kalau si lelaki tak faham, memang cari nahas ler. Better jangan tanya lagi soalan gini. Memang menempah maut nampaknya. hihi.. Ciri-ciri madu yang ditetapkan tu memang takde siapa la volunteer nampaknya. Baru kahwin sehari dah meninggal! hehe.. Sabar ya orang lelaki..;)


Misya : Suami saya suka makan madu campur air minuman.

Comments

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Popular Posts